Become a dealer!
Vaše jméno**
Země**
Město**
Kontaktní telefonní číslo**
E-mail
Další informace
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)
Prosím opište symboly z obrázku.
Staňte se prodejcem!
Co je to ATOMIUM?
Kde se tribotechnické látky ATOMIUM používají?
Jak ATOMIUM funguje?
Technologie. Princip působení.
Účinky použití
Vyřešte hned své problémy s motorem!

Atomium Active Gasoline

Pro použití v benzínových motorech a motorech na LPG (včetně agregátů s vložkami válců z alusilu a nikasilu) u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží do 50 000 km (včetně stavu po generální opravě).

Doporučená cena: 872.50 Kč bez DPH
  • Vlastnosti
  • Způsob použití
  • Účinky použití

Vlastnosti

Tribotechnická látka Atomium Active Gasoline je určena pro použití v benzínových motorech a motorech na LPG (včetně agregátů s vložkami válců z alusilu a nikasilu) u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží do 50 000 km (včetně stavu po generální opravě).


Fáze ošetření

Objem náplně v olejové vaně

2 až 5 l

5 až 10 l

1. fáze

1 nádoba

2 nádoby

2. fáze

1 nádoba

2 nádoby

Schéma ošetření po fázích

1+1

2+2

 

Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.

První pomoc:

  • V případě zasažení pokožky opláchněte látku teplou vodou a poté ještě znovu umyjte mýdlem.
  • V případě zasažení očí vypláchněte oči velkým množstvím vody.
  • V případě požití vyhledejte lékařskou pomoc.

 

Způsob použití

1. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline do stávajícího motorového oleje plnicím hrdlem oleje (výpočet dávky viz graf), s vozidlem pak jezděte až do příští pravidelné výměny oleje (nejméně však 1000 km). V případě značného znečištění oleje (lze rozpoznat podle barvy oleje na měrce nebo podle olejových skvrn na filtračním papíru) ihned začněte s druhou fází ošetření.

Doporučení (po 1. fázi): Vyměňte motorový olej. Vyměňte olejový a vzduchový filtr.

2. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline do nového motorového oleje (viz graf) a s vozidlem jezděte v běžném režimu až do příští výměny oleje.

Důležité:

  • Před použitím nádobu s aditivem Atomium Active Gasoline důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o aktivní složky).
  • Aditivum Atomium Active Gasoline nalijte do zahřátého motoru standardním plnicím hrdlem oleje.
  • Po použití aditiva Atomium Active Gasoline nechte motor běžet 5 minut na volnoběh a poté s vozidlem jezděte nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).
  • Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.
  • Aditivum Atomium Active Gasoline je kompatibilní se všemi typy motorových olejů a nemění jejich vlastnosti.
  • V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany motoru doporučujeme po ošetření řadou Atomium Active a ujetí 30 000 až 40 000 km aplikovat aditivum Atomium Regular.
  • Po ujetí 100 000 km doporučujeme zopakovat ošetření aditivem Atomium Active Gasoline Plus.
  • U přeplňovaných motorů se doporučuje zopakovat ošetření už po ujetí 50 000 až 55 000 km.
  • V zájmu maximální ochrany doporučujeme provést ošetření dalších součástí vozidla, tj. převodovky, hydraulického posilovače řízení apod.

Účinky použití

  • Zlepšuje proces ohlazování ploch v motoru, včetně stavu po generální opravě (díky adaptivním schopnostem maziva, jehož cílem je optimalizovat tření sousedních dílů);
  • Prodlužuje životnost motoru 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
  • Zvyšuje účinný výkon motoru (v důsledku zlepšení průběhu spalování, omezení úniku spalin do karteru a snížení třecích ztrát);
  • Zajišťuje maximální ochranu motoru v extrémních provozních podmínkách, při přetěžování nebo přehřívání a během studených startů;
  • Značně usnadňuje startování při nízkých teplotách;
  • Nezhoršuje provozní parametry pryžových součástí;
  • Snižuje spotřebu paliva u spalovacího motoru o 8–10 % (v důsledku obnovy správné komprese a zlepšení průběhu spalování);
  • Snižuje hluk a vibrace o 5–10 dB (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
  • Snižuje emise CO/CH ve výfukových plynech až o 50 % (v důsledku zlepšení průběhu spalování);
  • Snižuje spotřebu oleje;

Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje nebo naprosté ztrátě (tlaku) oleje